Benvenuti à stu situ web!

Ordine un medaglione persunalizatu hè faciule è rapidu

FRNSW hè unu di i più grandi servizii di u focu urbanu è di salvezza di u mondu è hè u più occupatu in Australia.U so scopu principale hè di rinfurzà a sicurità di a cumunità, a qualità di vita è a fiducia minimizendu l'impattu di i periculi è incidenti d'emergenza nantu à e persone, a pruprietà, l'ambiente è l'ecunumia di NSW.Semu assai furtunati di cunnosce u coordinatore di l'avvenimenti Regiunale Mark, hà urdinatu i so medaglioni per u so campiunatu ogni annu da a nostra cumpagnia.Hè assai cuntenta di a nostra qualità.Ellu m'hà dettu chì l'avvenimentu di u Campionatu di Firefighters Australasia 2019 si terrà u 21 d'ottobre 2019 in NSW Australia, avemu principiatu a pruduzzione di u medaglione un mese è mezu prima prima di l'avvenimentu per assicurà chì pudemu scuntrà u so avvenimentu.Ancu s'è a consegna hè un pocu lenta, cum'è a dogana australiana hà tenutu u pacchettu per parechji ghjorni, ma i medaglioni sò sempre ghjunti à tempu.Mark hè assai cuntentu è m'hà spartutu alcune foto di e so squadre felici.

Ordine una medaglia persunalizata hè faciule è veloce, cuntattate Elite Gifts cù a vostra dumanda per un prezzu gratuitu.Manderemu un schedariu digitale chì cuntene l'opera d'arte persunalizata chì avemu creatu per voi à u vostru indirizzu email.

Approving the design is the next step in the process of creating custom medals. Once we get the go ahead from you, we proceed with the order. Your custom medals are then sent to the mailing address we have on file for you. Email your ideas, concept, and questions to a Elite Gifts sales representative. Address inquiries to sales@pinelite.com.

Chjamate +86 159 9562 8064 per parlà cun noi direttamente.Semu quì per aiutà vi cù a vostra dumanda fornendu cunsiglii esperti è u supportu chì avete bisognu per cuncepisce è urdinà medaglie persunalizate per u vostru avvenimentu.

ritruvà una Medaglia Unicu hè Rapidu è Facile

Passu 1:
Tu ci dassi stu disignu

nutizie-1-4

Basta à email u vostru logu o disignu o diteci a vostra idea, layout di medaglia

Passu 2:
Diseremu opere d'arte di produzzione

Medaglie Aus V2

Una volta chì ci mandate u vostru logu o u vostru disignu, i nostri diseggiani sperimentati vi mandaranu email cù una citazione è u layout

Passu 3:
MEDAGLIA FINITA

nutizie-1-2

I nostri medaglie sò fatti di ottone, rame o lega di zincu.Avemu parechje opzioni di culore di placcatura per sceglie cum'è oru, argentu, bronzu anticu, rame anticu, oru anticu, ecc...

nutizie-1-5
nutizie-1-6
nutizie-1-3

Tempu di post: 20-oct-2022